HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

torsdag 12. desember 2013

DAG 4

Ingen MEGA store overraskelser i dag. Men de jobber på stedet og ting tar tid. Taket på den ene siden ut mot veien, er nå kledd med takbord og i kveld begynte de også med takpapp. Hvordan det sto til på andre siden mot vest og om de har fått tettet taket helt, har jeg ikke fått sett i ettermiddag. Vet det har tatt tid for å få taket skikkelig "på plass" pga utbygget og det høye taket vi skal ha i stua. Det har skapt litt ekstra jobb kan du si. Men det er det verdt synes nå jeg.

Tipper jeg ikke klarer å holde meg, så det blir nok en liten spasertur ute i det våte element i kveld. Og jeg krysser fingrene for at de har tryllet litt. For det er meldt nedbør i form av snø i morgen kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar