HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

tirsdag 4. november 2014

Interiør og tanker....

De neste dagene skal jeg planlegge litt rydding på soverom i huset, hvor skal hvilke puter ikke minst. Hvilken leker kan sorteres ut og fordeles til gi bort eller spare boks. Og så tenker jeg på, hvordan skal jeg ordne tv stua til barna. Er det vits å pynte bordet med lys og stæsj? Og puter der, de havner jo bare på gulvet allikevel.

Hmmmm kunne egentlig tenkt meg en interiørarkitekt som satte alt på plass, sånn at jeg fikk prikken over ièn på plass. Men så langt får det holde med meg. Har lært en del av prosessen inne på instagram og ikke minst ved salg av to boliger som da skulle ordnes. Fra byggebolig.no hvor jeg også har byggeprofil : bygge nytt hus/Villa Merete. En litt annerledes bygge blogg enn denne, som er ment for familie og venner. Men ser jo at andre også finner veien hit. Og det er koselig.

Fremover i dagene som kommer skal esker åpnes, og ting settes på plass. Jula skal planlegges og vips er huset julepyntet. Aller først vil jeg ha et juletre i jorda på vestsiden ute, før frosten setter i.. Der skal det juletrelys på plass. Det er absolutt koselig.

Og her er det mannen som skal i aktivitet. Jeg er nakkeoperert og får kun løfte en melkekartong, så det får gå med planlegging ut i fra tempo til mannen i huset som er på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar