HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

lørdag 28. februar 2015

Siste dagen i februar og hortensia utfordring

Jeg har gjort noe jeg aldri har gjort før:  jeg har kjøpt meg en blomstrete blomst... HORTENSIA
























Og som jeg sier på instagram, vil denne overleve eller dø innen 14 dager. Jeg har aldri klart å holde liv i slike blomster i mer enn to uker. Men denne er jo bare sååååå fin og ble med meg hjem fra plantasjen i går. Så dagen i dag er nr. 1 hjemme og fortsatt i live.

Har googlet og lest og fått masse tips, så nedi vaske kummen hver 2-3 dag blir det, så får vi se hvor lenge denne klarer seg. Først sto den i gangen, men nå er den flyttet til en litt mer lysere plass. På spisebordet. Og da ser vi jo den litt mer også.

Herlig vårlig stemning. Gjett om jeg gleder meg til våren og kjenne sola varme igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar