HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

tirsdag 30. juni 2015

Mens vi venter på garasjen ....

så maler mannen mens jeg er på jobb.... og det blir fint. Huset har da fått to strøk og da skal det ikke være behov før om i alle fall 8 år. Kanskje bare den ene veggen som får litt mye sol må tas litt før. Deilig med alt som blir ferdig. Han er godt over halvveis allerede. Har en kortvegg igjen samt en halv langvegg så er han ferdig. Flink gutt !!!

Og så har jeg også fått en ny blomsterkasse som skiller gress og grus mot hagen også. Bilde kommer senere. Mangler noen blomster oppi den, men det får komme etter hvert. Noe må jeg jo ha å gjøre når det blir hjemmeferie også.

Men aller mest så gleder jeg meg til garasjen. Det blir noe helt nytt og annerledes. Og vil gjøre så utrolig mye for både oss, tomta og alle rundt oss. Også kan vi få unna litt rot som ligger over alt. Byggerot altså. Naboen vår sitter jo og ser midt oppi alt rotet vårt når de skal kose seg på sin terrasse, selv om det er litt avstand. Og det er jo ikke akkurat koselig. Men med slike tålmodige snille naboer  da gjør vi vårt for å rydde så fort det lar seg gjøre. Og jeg gleder meg til det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar