HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

lørdag 21. november 2015

Fototur lørdag morgen

Jeg hadde planlagt å sjekke ut kyststien fra Tomb kirke i dag, men fant fort ut at det ble litt for mye gåing uten å være kjent. I tillegg var det overskyet vær og kaldt vær. Vi kjørte ut hjemmefra med minus 9 grader. Brrrr. Så nei, fristet ikke med 5 og 6 km turer akkurat i dag. Så vips, var den biten ikke noe av.

I stedet ble det en liten sjekke-ut-hva-som-ligger-rund-Tomb i Østfold tur. Hva var det å se. Og som mange vet, er jeg tiltrukket av vann av en eller annen årsak. Så vi ente opp mot Omen og noen avstikkere der. Ingen høydepunkt uten guide gitt. Og i overskyet vær skal det jo litt ekstra til kanskje også. Vi hadde kanskje en halv time med litt sol glimt tidlig på morgenen, før det var over. Så turen gikk tilbake mot Moss og mot Vansjø. Ofte kjører jeg forbi fra Moss og på vei hjem, over deler av Vansjø og har hatt så lyst til å stoppe fordi det har vært et fint bilde. I dag gjorde jeg det. Men det var heller ingen høydepunkt. Selv om Vansjø var blikk stille. Enkelte dager så er det kanskje bare sånn, eller er det fordi jeg er forelsket i alt Alby og Jeløya i Moss har å tilby?

Uansett noen fine øyeblikk fra dagens fototur.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar