HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

tirsdag 15. desember 2015

Et merkelig vær

Det har vært skikkelig kaldt noen dager nå. Men i dag føles det så mye kaldere enn før. Selv om det bare er -8 grader. Og vindstille. I tillegg er himmelen oransje. Litt magisk egentlig. Og hadde jeg hatt varme klær og kamera i bilen, hadde jeg nok ikke vært hjemme ennå he he. Det var bare så utrolig flott ute og jeg så masse fine motiver over alt. Tåkedis av frost, denne himmelen og ja det var bare rett og slett vakkert. Jeg vil ha mer sånt vær! Og i morgen ligger både kamera og varmere klær i bilen....

Men om to dager skal det være over fordi da kommer varmen igjen. Akkurat nå har jeg lyst til at det skal være slik som i dag. Da får vi i alle fall et magisk julevær selv om det ikke blir snø. Men det gjenstår å se. Mye kan jo skje på en uke. I morgen har jeg min siste arbeidsdag før jul. Det skal bli godt å ha litt juleferie. Håper jeg kan få noen fine turer med kamera, men det betinger også vær for det. Enten storm eller slik som i dag he he. Litt magisk enten den ene eller andre veien. Kona i huset ønsker seg storm, herregud, da har det vel gått litt langt med denne foto hobbyen? Men egentlig spiller det ikke så stor rolle hvilket vær vi har, så lenge været ikke ødelegger for noen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar