HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

mandag 21. desember 2015

Lakenskrekk og juletanker

Hvem skulle tro det? At jeg ble angrepet av lakenskrekk? Klokka nærmer seg fort 0015, og her sitter jeg fortsatt foran pc`n, hører på Meghan Trainor og Like I`m gonna lose you..... fantastisk fin sang. Får lissom ikke nok. Og med de nye mini høytalerne på badet skal du være glad for at du ikke er min nabo hi hi. Eller ser meg for den saks skyld. Home alone er slettes ikke verst av og til. Og musikk er jo bare best på høyeste volum. Sånn sett er det godt å bo her ute på dette jordet med naboen et lite stykke unna. Og siden jeg er hjemme alene er det ingen å ta hensyn til heller. Så det blir kanskje litt mer enn over midnatt før jeg får kommet meg i loppekassa i dag. Men hva gjør vel det. Jeg har jo fri i morgen :-)

I morgen er det en ny juleferie-hverdag. Fysio og shopping med barna med de siste vennegavene som de må få i boks, samt litt nisseklem-besøk til ei søt venninne. Så det blir nok en fin dag. I morgen.... akkurat slik det har vært i dag. Har rukket å møte tre fine venninner i dag. Litt tid her og litt tid der, og masse tid til meg selv. Akkurat hva jeg trengte i dag.

Jula bringer frem masse følelser og mye styr. Og jeg vil bare roe det helt ned. Mens jeg har muligheten. Hverdagene er full av stress fra før av. Mine juletanker. Jeg har vært på begge sider av jula og følelses spektret, og har flere ganger evakuert til utlandet på julaften for å slippe både tanker og stress og gavestyr. Men i år er jeg på den fine side. Har familien rundt meg og alt er bare bra. Så da nøyer jeg meg så langt med det og konkluderer med at det blir noen fine dager fremover.

Nå derimot er det natta hvis jeg skal klare å stå opp i morgen tidlig. Sov godt !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar