HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

torsdag 19. november 2015

Første snøen er et faktum

Og den har også tenkt å bli liggende ut helgen jf. meteorologisk institutt. Brrrrr. Jeg synes snø er vakkert, det er flott på så mange måter. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker det. Og blir den liggende, betyr det minusgrader i gjennomsnitt hele døgnet. Altså brrrr. Jeg har sagt det før og sier det igjen, det er 6 hele lange måneder å fryse på, så det handler om å finne på noe mellom slagene for ikke å tenke på det.

Og det kan fint la være å komme mer snø, før jul. Eller et par dager før jul da. Fint med hvit jul, det synes jeg. Men alt det arbeidet det medfører av snømåking med skadet nakke, gjør at det blir mindre flott. I alle fall mindre praktisk i hverdagen. Uansett, jeg kunne jo ikke la være å ta disse bildene i ettermiddag da jeg kom hjem fra jobb. Reiste på jobb i mørket og kom hjem idet sola gikk ned bak horisonten. Innen jeg hadde fått satt meg ned i sofaen var det mørkt ute. Og da tenner jeg lys ved inngangspartiet. Det er koselig for oss og for de som går forbi i mørket.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar