HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

søndag 8. november 2015

Lang lukkertid gir resultater

Elgåfossen i Enningdalen i Halden. Det var fryktelig bråkete, og alt var vått. Hele området var vått, jeg ble våt, kamera ble vått, ja ALT ble vått. To bilder, så var det å tørke. Oppdaget det litt sent. Halvparten av bildene som ble tatt var preget av vanndråper på linsa. Ikke så lett å oppdage der og da. Kamera overlevde og det gjorde jeg også. Og jeg må bare si, wow for en morsom opplevelse. Søndagsopptur uten like. Hit bare MÅ jeg tilbake. Da skal jeg ha litt bedre tid og flere tørkeservietter til objektivet. Kanskje det er lurt med et regn deksel til kamera også. Uansett, gøy var dette. Bildene er tatt med mitt Canon 650 D 18-135 mm Ingen filter og ingen redigering. This is it ! Og det er mer enn godt nok. Hva sier proff fotografen i delfinland?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar