HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

søndag 22. november 2015

Oslo by night

Eller rettere sagt tidlig søndag morgen. Hele Norge lå og sov da jeg våknet og sto opp. Klokka var vel ikke blitt mer enn 0450 da jeg kledde på meg. Og avgårde inn til byen bar det, for å teste lukkertid og lyset i Oslo. Barcode og stille vann var målet. Og bonusen ved å kjøre ned mot Oslo fra Ekeberg, er jo utsikten. Så den måtte jo selvsagt også foreviges. Og jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg. Klart vær, stille vann og ikke for mange mennesker rundt meg. He he, INGEN mennesker rundt meg. Også fikk jeg i tillegg med meg lyset rett før sola begynte å reise seg mot horisonten. Da blir himmelen utrolig flott. Blåtimen med barcode. Perfekt og gøy, juhuuuu. Hva sier du pappa ?

På sånne dager som i dag, ønsker jeg at jeg kunne ha fryst lyset og bare gått rundt i alle gater og knipset litt her og der. I blåtimen altså. Men det ble for lyst for tidlig. Uansett, synes dette var morsomt å få til. Men jeg bare MÅ ha meg et bedre stativ. Og fjernutløser. Og egentlig nye øyer også som kan fokusere bedre he he he. Og.... he he kan bli en dyr hobby dette. Gøy er det i alle fall. Uansett, en blid søndagshilsen fra Hølen. Her har mannen bunkret seg opp foran tv og fotball. Jeg skal pakke på meg og besøke ei venninne. En herlig søndag igjen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar