HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

søndag 1. november 2015

Tåkete morgen er nydelig

Det er første november og da er det bare seks måneder igjen til vi kan kjenne varmen igjen her i kalde Norge. Mange vil nok le av meg når jeg sier det, men herregud, nå kommer jeg til å fryse i et helt halvt år he he. Jeg har allerede tatt på meg lua og sloss med barna for å få de til å ta på seg lue. Men det skjønner de fort nok, når de blir kalde nok på øra en morgen på vei til bussen. Uansett, jeg har klær så jeg pakker på meg. Går ingen steder uten ull på beina og innerst på kroppen. Ull er gull.

I dag startet dagen klokka halv åtte med to grader, og det var skikkelig tåkete ute. Hadde egentlig lyst til å droppe morgen turen i joggeskoene, men bestemte meg for at morgentrimmen er hellig. Halvveis i løypa ombestemte jeg meg og snudde nesa hjemover. Det var så utrolig vakkert ute og dette MÅTTE jeg bare fange. Selv om det var helt vidunderlig time å være ute på også. Ingen andre enn meg og noen fugler. Uansett,  vel hjemme kledde jeg på meg overtrekkbukse og boots, og tok med meg kamera. Vips var jeg ute i mitt rette element. Kun en kort tur, men lenge nok til at jeg fikk fanget øyeblikket jeg ønsket. Her er to av resultatene. Er det ikke flott? Begge bildene er tatt i Hølen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar