HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

torsdag 15. oktober 2015

Første nattefrost er et faktum

Hortensia ute fikk en brå død. Med minus 5.2 grader i går natt, måtte de siste blomstene takke for seg. For vi pratet jo at vi skulle ta de inn for natten, men fikk vi gjort det. Neeeei. Så da er jeg jo litt lei meg.

Her er siste bildet av den flotte blomsten min. I utgangspunktet var den død tidlig i våres. Jeg klippet den ned men ombestemte meg og satte den ut for å kastes. Da jeg etter tid og stunder fikk summet meg og skulle kaste den, hadde vær og vind gitt den nye skudd. Og sånn har den stått i sommer, grønn og fin med masse blader, helt til den i høst var full av nye knopper. I hele september har jeg hatt glede av en utrolig flott hortensia.
























Men når det blir kaldt ute, fyrer vi opp mer stearinlys her inne. Jeg har handlet litt til halloween og noe endte rett opp på høst brettet. Det ble jo egentlig ganske fint da. Høsten er jo også fin på mange måter. Og det beste jeg liker med høsten er fargene. Jeg er litt mørk av meg sånn sett og jordfarger er min favoritt. Det går igjen i huset over alt.

Her er noen bilder fra de siste ukene som har gått.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar