HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

lørdag 5. desember 2015

Ho ho ho jul i huset

og i morgen er det 2. søndag i advent allerede. Hvem lurer på hvor tiden ble av? Plutselig er vi snart i 2016 og det er ikke så lenge siden jeg satt på jobb og sleit med å huske å skrive riktig årstall. Så nå er vi der snart igjen he he. Det siste året har gått fryktelig fort og mye har skjedd. Masse endringer også, på godt og vondt. Og er det en ting jeg har lært, så har jeg senket tempo flere hakk. Og kjenner det gjør godt for oss alle her i huset. Nå har jeg også sagt opp 50% av jobben min. Det var et fryktelig tungt valg, og det satt laaaaaang inne. Men når jeg nå har fått litt avstand til det så ser jeg at det kommer mange til gode. Og ikke minst meg selv.

Nå er det bare to uker igjen på jobb, og så er det litt lengre juleferie. Gleder meg. Det blir godt på mange måter. Og jula i år blir litt ekstra spesiell også. Første jul i nytt hus med alt på plass, igjen !!! Så jeg har pyntet med det jeg har, droppet de fleste nisser og det har blitt skikkelig koselig.

Akkurat nå er jeg home alone, og jeg kan ikke si annet enn at det er skikkelig koselig å gå rundt her i huset, nyter stillheten og de vakre juletingene vi har fått oss i løpet av et par år. Hører på litt musikk og leser litt blader jeg har fått av ei god venninne. Det er koselig på så mange måter. Og det nye huset vårt er akkurat passe stort nok og blir ikke tomt, når jeg blir hjemme alene heller. Så jeg koser meg hjemme, alene, noen timer, i sofaen, med tv og film, litt pc og blogg og selvsagt litt instagram også. Skikkelig ego tid på lørdag med super senka skuldre. Helt perfekt inni mellom slagene. For travelt blir det enten du vil eller ikke når julaften nærmer seg. Da vil en jo at alt skal være perfekt. Julebordet, huset, middagen og riskremen. Nammmm gleder meg allerede.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar