HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

fredag 28. mars 2014

Bilder fra huset i dag

Kjøkkenet, endelig ferdig. Dette blir flott. Men det er en ting jeg lurer på.
Kommer jeg til å savne den tykke heltre eikebenkeplata som jeg har i dag?
Vaskerommet med Nibe 470 luft til vann varmepumpe. Det blir en fryd å starte
den til uka. Gleder meg....
Her er også deler av badet til oss voksne
Her er deler av badet til oss voksne, eget bad, luksus.
Det blir godt
 
Her er tv stua til barna. Herlig lys inn som jeg må finne en god løsning på å
dempe litt på kveldene siden kveldssola står rett på
 
Her er badet til barna, smått men akkurat nok håper vi
 
Her veggen på stua etter at papirtapet ble byttet ut med Easy UP. Det burde ikke
være lov til å levere noe annet enn Easy Up !
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar