HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

søndag 13. desember 2015

Bursdagsbordet er dekket

Siden kommende 15 åring i huset har bursdag på selveste julaften, feirer vi bursdagen litt i forkant med besteforeldre og tante og onkel med barna fra gården. Koselig for liten og stor.

Men det er ikke dermed sagt at vi ikke kan pynte bordet skikkelig. Jeg har pyntet et vinterbord. Og er så fornøyd med resultatet. Vanligvis pleier jeg å hive på med masse farger og det som er, men nå gikk jeg for hvitt som hovedfarge. De bitte små fuglene fra Kid interiør gjør også sitt. Samt kvistene på bordet. De har jeg blitt veldig glad i når jeg skal dekke bord. Hvitt og naturfarger er jo flott i seg selv på denne årstiden.

Ute skinner sola, Mr Frost er tilbake og det er en fin tredje adventsdag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar