HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

torsdag 10. desember 2015

Torsdag og helg for meg

Det har vært en fryktelig laber dag her og ting har ikke gått som planlagt med en vond nakke. Planlagt å reise ut på "storm chasing" til Hvaler og ei fyrlykt på Asmaløy hvor havet slår majestetisk inn over fyret. Altså, kan bli ganske så kule bilder. Men med et punktert bakhjul i tillegg, hvor det siger sagte men sikkert ut luft, tok jeg ikke sjansen på den lange bilturen. I morgen blir det derimot Ski og fiksing av bakhjulet og bytting av noe smått jeg har kjøpt feil av i gaver. Hvis det fortsatt siger luft da. Kan jo være at de som har montert på hjulet ikke har gjort det skikkelig.

Uansett, her i huset er ting som før. Jula er oppe og fremme og godt å være ferdig. Tittet så vidt på noe julebakst, og lurte på om jeg skulle fikse noen risboller..... hmmmm det er i alle fall yammi. Kjekt å ha og godt er det også.

Sønnen i huset har kommet hjem fra skolen og de har leksefri så han er super fornøyd. Minsta sendte en sms og er ute i blåsten på fotballbanen. Monn tro hva som lokker der ute NÅ i denne vinden he he.... ikke fotballen i alle fall. Eller jo, kanskje litt siden de har fri fra trening i desember. Uansett, da har hun det sikkert gøy. I mellomtiden holder jeg fortet og planlegger en god middag. Det er koselig når mørket senker seg. Lysene kan tennes og det er stille og rolig. Nyter faktisk tiden. Null stress. Det er godt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar