HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

tirsdag 26. januar 2016

Testet nytt objektiv 10-22 mm

I mellom rundene til og fra bøtta sammen med minsta i huset og mens hun har sovet, har jeg lekt meg litt i dag med kamera og et objektiv jeg har lånt av min far. Endelig fikk jeg tid til å teste det skikkelig inne. Fordi jeg har lurt på om jeg egentlig ønsker meg et slikt objektiv. Det koster jo gode 4000 lapper for et rimelig alternativ. Men konklusjonen i dag er JAAAAA.

De som har vært hos oss, vet at kjøkkenet er akkurat i den størrelsen det må være når gangveien til vaskerommet går igjennom. Spisestua har akkurat nok plass på begge sider av bordet og er tegnet etter møblene som står der i dag. Og stua, ja det er akkurat plass til det vi må ha her uten at det blir skikkelig trangt. Men det er ikke så luftig eller mye tom gulvplass som jeg egentlig skulle ha ønsket meg. Sånn ble det da vi måtte krympe inn lengden på huset for å få alt på et plan i forhold til BYA. Og vi trives godt med det også.

Uansett, med dette objektivet 10-22 mm får jeg plutselig det store kjøkkenet og det laaaaange rommet hi hi. Gøy. Ute har jeg ikke fått testet det skikkelig ennå. Skal se om jeg rekker det i løpet av uka. Det må jeg bare gjøre for objektivet reiser tilbake til USA he he.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar